poniedziałek, 15 września 2008

Drugi obcy wpis ;)

Primo: udało mi sie zladowac 2 fotki ;) Patrze w lewo, patrze w prawo i oto co widze ;)

http://img58.imageshack.us/my.php?image=86563614qw5.jpg
http://img379.imageshack.us/my.php?image=45009949ms6.jpg



No! Dzisiaj pogoda się zrobiła taka jak ma być przez cały rok, czyli troszke pomrzyło, troszkę się zachmurzyło, ale oglem wciaż jest cieplo i przyjemnie slucha się szumu morza ;) musze przyznać, że zaczyna mi się tutaj podobać coraz bardziej :)

Jako, że poniedziałek, postanowiłem pozalatwiać kilka spraw formalnych tzn, wykupic karte autobusową (33L) bo wszedzie ejst pod górkę ;). Ku mojemu zaskoczeniu spotkałem się z ogólną życzliwością, sprawa została załatwiona od ręki zaś miła pani wykazała zrozumienie wobec zagranicznego przybysza ;)
Kolejną sprawą było załozenie konta w banku - tutaj podobnie, głośno, wyraźnie, prosto ;) Wybór jest ogromny, na ryknu ponad 6 banków, tak więc decyzję odkładam do jutra.
Zaraz zaś zabiorę się do aktywowania numeru telefonicznego pay as you go. Dzień uważam za spędzony pracowicie heh ;)

Co do uroczego, skormnego mieszkanka z widokiem na stopy przechodniów ;) - k 1.00 pojawił się jakiś arab w naszej piwnicy z prosbą kontaktu do wlasciciela gdyz potrzebuje noclegu. Wlasciciel się nie zjawil, probadzil zas by sie przekimał w naszym lobby na kanapie ;)

No i to tyle z nowosci na dziś dzien. Jestem jak najbardziej zadowolony. Kampus super, transport dobrze pomyslany, wszedzie idzie sie jakos dogadac.

PS: Wszedzie jest masa Polaków ;) Aż strach się odezwać po polsku heh :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

szum morza...
zazdroszczę
w.

Anonimowy pisze...

ja tez...
a.